Archiv pro štítek: návštěvnost

Michal Feix ze Seznam.cz: až 20 % návštěvnosti Novinky.cz či Sport.cz je z mobilů

Logo Seznam

Živě.cz hostilo výkonného ředitele Seznam.cz – Michala Feixe. Co v rozhovoru zaznělo o mobilní návštěvnosti a reklamě?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Aktuální data z mobilního Seznamu

smobil-logo

Dnes na konferenci SeznamDay David Lorenc ze Seznam.cz prezentoval aktuální čísla o uživatelích mobilních služeb Seznamu.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

8 % nákupů na Aukru probíhá přes mobilní zařízení

Logo Aukro

30. května 2013 společnost Allegro, stojící např. za weby Aukro.cz či Heuréka.cz organizovala setkání vývojářů a odborníků na m-commerce a podělila se o zajímavá čísla prodejů přes mobilní zařízení.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Posíláme méně zpráv přes SMS než přes chatovací aplikace typu Viber či WhatsApp?

chatovaci-aplikace-viber

V rámci celé Evropské unie ano, v České republice bych to zatím určitě neřekl. Za rok 2012 bylo v EU průměrně posláno 17,6 miliardy SMS denně, zatímco zpráv přes chatovací programy typu WhatsApp, Viber, gTalk, iMessage a další už 19

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Sledují Češi zpravodajství v mobilu přes web nebo aplikace?

Tři čtvrtiny majitelů chytrých telefonů či tabletů sledují zpravodajství spíše na internetových stránkách, pouze zbylá čtvrtina prostřednictvím instalované zpravodajské aplikace. Podívejte se infografiku.  

Označeno v Mobilní aplikace, Ostatní Označeno s: , , , , , ,

Inteligentní plakát s NFC a QR kódy

Inteligentní plakát Esprit

Inteligentní plakát, též nazývaný jako chytrý plakát, smart poster či NFC plakát je plakát či nálepka, kterou zákazníkovi umožňíme zjednodušení nějaké interakce s námi – stát se fanouškem naší facebookové stránky, zobrazit akční nabídku na našem webu, stáhnout slevový kupon,

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

Netmonitor začal auditovat návštěvnost českých mobilních stránek: v lednu 1,4 mil. RU

logo-netmonitor

Počet reálných uživatelů (RU) návštěvníků z ČR za leden je 1,4 milionu a ti si přes mobil prohlédli 504 milionů stránek (PV). Netmonitor tak od ledna 2013 audituje přístupy na český mobilní internet.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , ,

Reklama v mobilním telefonu – vyplatí se i menší firmě?

Obr.: Vyhledávání v mobilním Googlu

Jak může být reklama zobrazená v mobilním telefonu efektivní i pro menší firmu – např. pro restauraci, hotel či obchod. Je snadná a přitom stále velmi málo využívaná. Jak víme, lidé stále více začínají hledat lokální informace přes mobilní telefon.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , , , , ,

Kdy v ČR používáme mobilní telefony a kdy tablety?

Zpravodajství v mobilní aplikaci iDnes

Ačkoli oba typy přístrojů označujeme za tzv. mobilní zařízení, využíváme je odlišným způsobem. Jak?  

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , ,

Jak úspěšně se prodává v českých eshopech přes mobilní zařízení?

Alza - Mall - Aukro

O nákupech přes tablety či mobilní telefony se zatím mluví opatrně jako o hudbě budoucnosti. Časopisu Marketing&Media však největší české internetové obchody poskytly zajímavé statistiky o mobilních nákupech na konci roku.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , , , ,