Archiv Blogu

Reklama na mobilní aplikace podle Googlu, Twitteru a Facebooku

google-inzerce-aplikace-ve-vyhledavani-na-mobilu

Google, Twitter a Facebook plánují rozšíření nebo zavedení možností, jak propagovat mobilní aplikace ve svých mobilních službách. Podívejme se jak.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Co je iBeacon?

ibeacon1

Technologie prosazovaná společností Apple vysílá informaci k mobilnímu telefonu pomocí Bluetooth. Často bývá porovnávána s technologií NFC – ta funguje pouze na vzdálenost několika málo jednotek centimetrů, kdežto iBeacon funguje až na vzdálenost desítek metrů.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Jak propagovat mobilní aplikaci mimo internet a telefony

Mobilní aplikaci je nejjednodušší propagovat přímo v telefonu – uživatel je právě připojený k internetu a může si ji tedy stáhnout na pár kliknutí. Lze ale efektivně přimět uživatele ke stažení i v „kamenném“ světě?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , ,

Inteligentní plakát s NFC a QR kódy

Inteligentní plakát Esprit

Inteligentní plakát, též nazývaný jako chytrý plakát, smart poster či NFC plakát je plakát či nálepka, kterou zákazníkovi umožňíme zjednodušení nějaké interakce s námi – stát se fanouškem naší facebookové stránky, zobrazit akční nabídku na našem webu, stáhnout slevový kupon,

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , ,

NFC umí i zajímavé marketingové kousky!

Technologie NFC umožňuje komunikaci na velmi krátkou vzdálenost. Odtud také pramení její název Near Field Communication a následně zkratka NFC. A je zajímavá i pro marketéry.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Konference Mobile Internet Forum 2012 také o mobilní reklamě, marketingu či aplikacích

Konference Mobile Internet Forum 2012 se uskuteční 9. října 2012 v pražském konferenčním centru City. Mezi témata neodmyslitelně patří i mobilní reklama a marketing, ale bude se hovořit i o mobilních aplikacích, obsahu pro mobilní zařízení či datových přenosech.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , , ,

NFC jako marketingový nástroj ve spojení s Google places

Technologii NFC (Near Field Communication) známe především pro využití k rychlým bezdotykovým platbám pomocí mobilního telefonu. Je možné ji však využít jako marketingový nástroj.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Vodafone: až 80% prodávaných telefonů v ČR jsou smartphony, jejich podíl už je pětinový (aktualizováno)

Petr Houzar z českého Vodafone se na konferenci IAC, konané v polovině dubna 2012 v Praze svěřil nejen s poměrem prodeje chytrých telefonů a tabletů. Nám navíc poskytl dodatečné informace a upřesnění.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , , , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+