Tag: O2

80 % vánočních telefonů byly smartphony

logo-o2

80 % mobilních telefonů, aktivovaných během letošních Vánoc, byly chytré telefony. Prozradila to mluvčí O2 Lucie Jungmanová.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Příklady úspěšných českých SMS kampaní

Případové studie SMS a MMS reklamy, které byly úspěšné u českých operátorů. Obecné reklamní SMS či MMS i lokalizační SMS pro klienty ČSOB, McDonnald’s a Baumax.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

V síti O2 je už milion chytrých telefonů

V síti O2 je už milion chytrých telefonů, tedy 25 % ze všech telefonů. V současnosti tvoří smartphony 72 % všech prodávaných telefonů.

Označeno v Mobilní telefony Označeno s: , , ,

Výsledky využití bannerů AdMob v kampani O2

Agentury H1 a ZenithOptimedia za pomoci Google vytvořily kampaň „Už vím proč mít internet v mobilu“ společnosti Telefonica O2. S výsledky kampaně, která probíhala v červnu až srpnu roku 2011 se pochlubili a nás zajímá část, týkající se zobrazování reklamy

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , ,

IAC 2011: Mobil je všude s námi – Tereza Hubičková (Telefonica O2)

Blíží se konání dalšího ročníku konference IAC, a proto jsem sáhnul do svých poznámek z té loňské. Tereza Hubičková z O2 zde prezentovala možnosti inzerce na mobilních telefonech operátora O2 a přestože jsou data z dubna 2011, informace jsou většinou

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,