Archiv Blogu

Tchibo láká na stažení aplikace přímo v MHD

Logo Tchibo

České Tchibo láká na nakupování v mobilních telefonech přímo v terénu pomocí microsite, která promuje stažení mobilní aplikace Tchibo.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Jak propagovat mobilní aplikaci mimo internet a telefony

Mobilní aplikaci je nejjednodušší propagovat přímo v telefonu – uživatel je právě připojený k internetu a může si ji tedy stáhnout na pár kliknutí. Lze ale efektivně přimět uživatele ke stažení i v „kamenném“ světě?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , ,

Když neinzerujete v mobilním vyhledávání, přicházíte o 88 % návštěv

88procent-prokliku-v-mobilnim-vyhledavani-google

Google vytvořil experiment, aby zjistil vztah mezi kliknutím na přirozený výsledek hledání a kliknutím na reklamu té stejné firmy. Jak dopadl?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Jak Samsung propagoval Galaxy S III mobilní reklamou Google – případová studie

Příklad banneru v kampani Samsungu

Přinášíme vám případovou studii, kterou publikoval Google ve spolupráci se Samsungem a týká se propagace telefonu Samsung Galaxy S III prostřednictvím mobilních služeb Googlu v České republice.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Jak využít mobilní marketing pro kamenný obchod?

Zipcar - lokální marketing

Zaujmout uživatele v místě vaší firmy může znamenat, že u vás pravděpodobně nakoupí. Pokud máte kamennou prodejnu, zákazníci vás budou hledat. Jak jim v tom pomoci? Podívejte se na příklady ze zahraničí.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , ,

Příklady úspěšných českých SMS kampaní

Případové studie SMS a MMS reklamy, které byly úspěšné u českých operátorů. Obecné reklamní SMS či MMS i lokalizační SMS pro klienty ČSOB, McDonnald’s a Baumax.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Případová studie: jak inzerce v mobilech pomohla Obamovi vyhrát volby

Mobilní reklama na podporu Obamy

Volební tým prezidenta USA Baracka Obamy investoval při pokusu o jeho znovuzvolení miliony dolarů do reklamy v mobilních telefonech. S jakým úspěchem?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Inspirace: hledání kreativních zaměstnanců pomocí QR kódu na pizze

Kvalitní kreativní zaměstnanci do digitálního oddělení agentury nejsou na každém rohu, a tak agentura Scholz and Friends oslovila ty v konkurenčních firmách – pomocí QR kódu na pizze.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Případová studie Googlu a Vodafonu v AdMob ke kampani na mobilních zařízeních

Vodafone se podělil s výsledky vánoční mobilní kampaně „Velikonoční ošatka“, kterou spustil ve spolupráci s mediální agenturou OMD a společností Google. Kampaň běžela i v mobilních zařízeních a na tuto část se zaměříme.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , , , , ,

NFC jako marketingový nástroj ve spojení s Google places

Technologii NFC (Near Field Communication) známe především pro využití k rychlým bezdotykovým platbám pomocí mobilního telefonu. Je možné ji však využít jako marketingový nástroj.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+