Archiv Blogu

Reklama na mobilní aplikace podle Googlu, Twitteru a Facebooku

google-inzerce-aplikace-ve-vyhledavani-na-mobilu

Google, Twitter a Facebook plánují rozšíření nebo zavedení možností, jak propagovat mobilní aplikace ve svých mobilních službách. Podívejme se jak.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Facebook Audience Network pro inzerci v mobilních aplikacích jako AdMob

facebook-audience-network-formaty-reklamy

Chce Facebook konkurovat googlovskému AdMobu? Představil platformu pro inzerci mobilních aplikací v mobilních aplikacích – Facebook Audience Network.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , , ,

Placených mobilních aplikací je stále méně, vítězí model freemium

logo-forbes

Vyvíjíte aplikace, za které si necháváte platit hned při stažení, nebo je dáváte ke stažení zdarma a necháte si platit až za rozšíření, nové funkce, odstranění reklamy apod.?

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , ,

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času

Mobilní uživatelé stráví v mobilních aplikacích 86 % času, z toho 32 % hraním her a 17 % na Facebooku.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , , ,

Responzivní reklamní jednotky v Google AdSense

Pokud máte responzivní web a na něm reklamu Googlu, můžete využít responzivní reklamy Google AdSense, které se automaticky přizpůsobí zařízení, na kterém web prohlížíte.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

Jak se vydělává na mobilních aplikacích v Evropské unii?

Agentura Gigaom se ve svém výzkumu věnovala především odhadům počtu vývojářů mobilních aplikací v EU a tak vězte, že jejich počet se podle odhadů zvýší z 1 mil. v roce 2013 na 2,8 mil v roce 2018. Nás ale zaujala

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , ,

Chování majitelů smartphonů podle Googlu: Our mobile planet

logo-our-mobile-planet

Z obsáhlé studie Googlu – Our mobile planet za rok 2013 vybírám tato data, která mně připadají zajímavá z pohledu chování českých uživatelů chytrých telefonů v návaznosti na nákupy a marketing.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

A/B testování mobilních aplikací

A/B testování webových stránek je běžná praxe, věděli jste však, že je takto možné testovat i mobilní aplikace?

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , ,

Pokyny a zásady AdMob – reklamního systému pro mobilní aplikace

Logo AdMob

Google AdMob je reklamní systém, umožňující publikovat reklamu v mobilních aplikacích, nebo třeba propagovat svoji mobilní aplikaci v aplikacích jiných. Které zásady byste měli znát, než AdMob začnete využívat?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

HTML5: mobilní reklama a bannery

Technologie HTML5 umožňuje vytvářet reklamy, které se zobrazují i na displejích mobilních telefonů a tabletů. Obvyklé reklamní bannery, které známe z obrazovek počítačů jsou (byly) vytvářeny pomocí technologie Flash, kterou však mobilní zařízení nedokáží zobrazit.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+