Archiv pro štítek: pro vývojáře

Google Webdesigner pro snadnou tvorbu HTML5 bannerů

google-web-designer-logo

V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

96 % nejlépe vydělávajících aplikací je zdarma

Google Play

96 ze stovky nejlépe vydělávajících mobilních aplikací v Google Play není zpoplatněná pro prvotní stažení.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , , , , ,

Jak propagovat mobilní aplikaci mimo internet a telefony

Mobilní aplikaci je nejjednodušší propagovat přímo v telefonu – uživatel je právě připojený k internetu a může si ji tedy stáhnout na pár kliknutí. Lze ale efektivně přimět uživatele ke stažení i v „kamenném“ světě?

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , ,

Responzivní nebo mobilní web?

O tom, že je třeba mít web uzpůsobený mobilním telefonům, není třeba spekulovat. Jaké řešení však vybrat – responzivní web nebo mobilní web?

Označeno v Mobilní marketing, Ostatní Označeno s: , ,

Využití mobilních webů firem podle průzkumu Googlu

K čemu lidé využívají internetové stránky FIREM, optimalizované pro mobilní telefony, jaké na ně kladou požadavky a co na stránkách chtějí dělat? Google zveřejnil výsledky průzkumu o mobilních webových stránkách, provedeném v USA na vzorku 1088 lidí.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , , , , , , ,

iPhone 5 má displej s jiným poměrem rozlišení než dříve. Co to znamená pro vývojáře aplikací?

U platformy Android se vývojáři museli potýkat s tím, že telefony běžící na této platformě mají různé velikosti a rozlišení displeje a vývoj aplikací tomu museli podřídit. Naopak iPhone měl stejný poměr stran a velikost displeje hned od jeho prvního

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony Označeno s: , ,

Stupeň pirátství u mobilních aplikací je vysoký

2012-07-26-shadowgun-madfinger-games

U placených mobilních aplikací je třeba počítat s vysokým poměrem pirátství, jak dokazují statistiky Madfinger Games. Uživatelé Androidu přitom používají pirátsky stažené aplikace častěji než uživatelé iPhonů.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , ,

Porovnání používání mobilních zařízení přes googlovské Our mobile planet v různých zemích

Google provozuje zajímavý web Our mobile planet, na kterém monitoruje chování uživatelů mobilních zařízení ve 40ti státech.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony, Ostatní Označeno s: , , ,

Mobilní aplikace vs. mobilní web: výhody a nevýhody

Pokud plánujete vyvíjet obsah pro mobilní telefony a rozhodujete se, jestli dát přednost mobilní aplikaci, nebo raději mobilnímu webu, nabízíme seznam několik základních skutečností, které vám rozhodování usnadní. Nebo ztíží?:-)

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , ,

ASO, aneb SEO pro mobilní aplikace

ASO, nebo-li Application Search Optimisation je technika, podobná optimalizaci pro vyhledávače (SEO) s tím rozdílem, že tentokrát se snažíme optimalizovat vyhledatelnost mobilní aplikace v příslušných obchodech s aplikacemi, jako je Apple App Store nebo Google Play.

Označeno v Mobilní aplikace Označeno s: , , ,