Archiv Blogu

Posíláme méně zpráv přes SMS než přes chatovací aplikace typu Viber či WhatsApp?

chatovaci-aplikace-viber

V rámci celé Evropské unie ano, v České republice bych to zatím určitě neřekl. Za rok 2012 bylo v EU průměrně posláno 17,6 miliardy SMS denně, zatímco zpráv přes chatovací programy typu WhatsApp, Viber, gTalk, iMessage a další už 19

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Vytvoření SMS zprávy z odkazu nebo QR kódu

QR kód generující SMS zprávu v telefonu

Jak vytvořit odkaz nebo QR kód, který automaticky předvyplní SMS zprávu – tedy její text a telefonní číslo adresáta?  

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , ,

Příklady úspěšných českých SMS kampaní

Případové studie SMS a MMS reklamy, které byly úspěšné u českých operátorů. Obecné reklamní SMS či MMS i lokalizační SMS pro klienty ČSOB, McDonnald’s a Baumax.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Jaké volit texty zpráv u SMS kampaní?

Jak vytvořit text reklamní SMS zprávy, jak zmiňovat slevy a akční nabídky, jak zdůraznit výzvu k akci, jako je telefonát či proklik na web tak, aby byla SMS marketingová kampaň úspěšná?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , ,

Location based marketing – cílení podle polohy uživatele

Vytvořili jsme stránku, na které budeme shromažďovat informace o mobilním marketingu, založeném na poloze uživatelů mobilních zařízení, také známém pod pojmem location based marketing.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , ,

Výdaje na mobilní marketing v USA rostou rychleji, než se čekalo

Podle studie eMarketer rostou výdaje inzerentů v USA do mobilní reklamy meziročně téměř dvojnásobně – o 89% (1,45 mld. USD v roce 2011 oproti 770 mil. USD v roce 2010). Pro rok 2012 se předpokládá růst o 80% na 2,61

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , ,

SPIR očekává růst mobilní reklamy v ČR v roce 2012 o 60%

SPIR, tedy Sdružení pro internetovou reklamu, získalo data od všech tří českých mobilních operátorů a vytvořilo přehled investic do mobilní reklamy v roce 2011 i predikci pro rok 2012. Z těch potom vyplývá, že výkon mobilní reklamy v roce 2012

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , ,

IAC 2011: Mobil je všude s námi – Tereza Hubičková (Telefonica O2)

Blíží se konání dalšího ročníku konference IAC, a proto jsem sáhnul do svých poznámek z té loňské. Tereza Hubičková z O2 zde prezentovala možnosti inzerce na mobilních telefonech operátora O2 a přestože jsou data z dubna 2011, informace jsou většinou

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

SMS reklama na všechny způsoby

Výrazně jsme aktualizovali sekci webu o SMS reklamě, ve které teď najdete komplexní informace o možnostech využití SMS zpráv v marketingu.

Označeno v Ostatní Označeno s:

Na telefon se díváme 150x denně

Běžný Evropan se podívá na displej mobilního telefonu přibližně 150x za den. Pokud od celkové denní doby odečteme čas pro spánek, vychází nám, že se na displej telefonu podíváme každých 6,5 minuty.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+