Archiv Blogu

Sklik umí cílit i na mobily a tablety

logo-sklik

PPC reklamní systém Seznamu Sklik nově umožňuje cílit i na mobilní zařízení. Respektive na „zařízení“ obecně a to hned ve čtyřech variantách: cílení na PC na tablet na mobilní telefon na multimediální zařízení

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Responzivní reklamní jednotky v Google AdSense

Pokud máte responzivní web a na něm reklamu Googlu, můžete využít responzivní reklamy Google AdSense, které se automaticky přizpůsobí zařízení, na kterém web prohlížíte.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , ,

Google Webdesigner pro snadnou tvorbu HTML5 bannerů

google-web-designer-logo

V současnosti nejrozšířenější bannery, tvořené ve flashi, se nezobrazují v mobilních telefonech a tabletech. Pokud na mobilních zařízeních chceme bannery zobrazovat, musíme tedy použít statické obrázkové bannery, nebo použít technologii HTML5 pro bannery animované. S tvorbou těch druhých nám může

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,

Důležitá česká mobilní data na jedné stránce

Vytvořili jsme stránku, na které budeme uvádět vždy aktuální data o mobilních zařízeních v České republice.

Označeno v Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , ,

Letos se v ČR prodá 319 000 tabletů, za dva roky více než PC

Podle výzkumné společnost Gartner se v ČR v roce 2013 prodá 319 tisíc tabletů, zatímco klasických počítačů 1046 tisíc.

Označeno v Tablety Označeno s: ,

Sledují Češi zpravodajství v mobilu přes web nebo aplikace?

Tři čtvrtiny majitelů chytrých telefonů či tabletů sledují zpravodajství spíše na internetových stránkách, pouze zbylá čtvrtina prostřednictvím instalované zpravodajské aplikace. Podívejte se infografiku.  

Označeno v Mobilní aplikace, Ostatní Označeno s: , , , , , ,

V roce 2012 se v ČR prodalo 253 tis. tabletů

Prodeje tabletů v ČR v roce 2012 stoupaly

Na Slovensku se za stejný rok prodalo 133 tis. tabletů a celkově v prodeji došlo k 200 % nárůstu (v ČR 237 %, na Slovensku 153 %).

Označeno v Tablety Označeno s: , , ,

Infografika k zobrazování mobilní reklamy

Infografika Smart Ad Serveru

Infografika Smart Ad Serveru ukazuje, že brzy budeme číst zpravodajství častěji v mobilu než PC, jestli víc používáme mobilní web nebo aplikace a které druhy mobilní reklamy generují nejvyšší proklikovost.  

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , , , , ,

Kdy v ČR používáme mobilní telefony a kdy tablety?

Zpravodajství v mobilní aplikaci iDnes

Ačkoli oba typy přístrojů označujeme za tzv. mobilní zařízení, využíváme je odlišným způsobem. Jak?  

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , ,

Rozšířené kampaně Adwords z pohledu inzerce v mobilech

Google AdWords

Google plánuje zásadní změnu v Google AdWords a ve velké míře se to dotkne právě inzerce v mobilních telefonech a tabletech. Jak?  

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , , , ,

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+