Tag: textová reklama

Mobilní Facebook plný novinek

Cílení podle typu mobilu na Facebooku

Facebook nám tento týden nadělil spoustu novinek kolem mobilního marketingu: cílení na uživatele podle typu telefonu nebo operačního systému, správu facebookové reklamy přímo z mobilu, rekordní příjmy z mobilů, reklama na Instagramu a nákupy ze sponzorovaných příspěvků.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Sklik umí cílit i na mobily a tablety

logo-sklik

PPC reklamní systém Seznamu Sklik nově umožňuje cílit i na mobilní zařízení. Respektive na „zařízení“ obecně a to hned ve čtyřech variantách: cílení na PC na tablet na mobilní telefon na multimediální zařízení

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Když neinzerujete v mobilním vyhledávání, přicházíte o 88 % návštěv

88procent-prokliku-v-mobilnim-vyhledavani-google

Google vytvořil experiment, aby zjistil vztah mezi kliknutím na přirozený výsledek hledání a kliknutím na reklamu té stejné firmy. Jak dopadl?

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , ,

Meziroční nárůst v investicích do mobilní reklamy je celosvětově 82 %

Celosvětově bylo v roce 2012 do mobilního marketingu investováno 8,85 mld USD, zatímco v roce 2011 pouze 4,84 mld USD. To činí nárůst 82,8 %.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , ,

Posíláme méně zpráv přes SMS než přes chatovací aplikace typu Viber či WhatsApp?

chatovaci-aplikace-viber

V rámci celé Evropské unie ano, v České republice bych to zatím určitě neřekl. Za rok 2012 bylo v EU průměrně posláno 17,6 miliardy SMS denně, zatímco zpráv přes chatovací programy typu WhatsApp, Viber, gTalk, iMessage a další už 19

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Jaké konverze vyvolává mobilní vyhledávání?

Mobilní vyhledávání

Google společně s agenturou Nielsen analyzoval 6000 mobilních vyhledávání, aby poznal k jakým konverzím typu zahájení telefonátu, návštěva obchodu, nákup na jiném zařízení… po nich dochází.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , ,

Jak Samsung propagoval Galaxy S III mobilní reklamou Google – případová studie

Příklad banneru v kampani Samsungu

Přinášíme vám případovou studii, kterou publikoval Google ve spolupráci se Samsungem a týká se propagace telefonu Samsung Galaxy S III prostřednictvím mobilních služeb Googlu v České republice.

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony Označeno s: , , , , , , , , ,

Reklama v mobilním telefonu – vyplatí se i menší firmě?

Obr.: Vyhledávání v mobilním Googlu

Jak může být reklama zobrazená v mobilním telefonu efektivní i pro menší firmu – např. pro restauraci, hotel či obchod. Je snadná a přitom stále velmi málo využívaná. Jak víme, lidé stále více začínají hledat lokální informace přes mobilní telefon.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , , , , ,

Rozšířené kampaně Adwords z pohledu inzerce v mobilech

Google AdWords

Google plánuje zásadní změnu v Google AdWords a ve velké míře se to dotkne právě inzerce v mobilních telefonech a tabletech. Jak?  

Označeno v Mobilní marketing, Mobilní telefony, Tablety Označeno s: , , , , , , , ,

Příklady úspěšných českých SMS kampaní

Případové studie SMS a MMS reklamy, které byly úspěšné u českých operátorů. Obecné reklamní SMS či MMS i lokalizační SMS pro klienty ČSOB, McDonnald’s a Baumax.

Označeno v Mobilní marketing Označeno s: , , , , , , , , , ,