Výsledky využití bannerů AdMob v kampani O2

Agentury H1 a ZenithOptimedia za pomoci Google vytvořily kampaň „Už vím proč mít internet v mobilu“ společnosti Telefonica O2. S výsledky kampaně, která probíhala v červnu až srpnu roku 2011 se pochlubili a nás zajímá část, týkající se zobrazování reklamy v AdMob.

V reklamní síti Google AdMob, která je zaměřená na zobrazování reklamy v mobilních aplikacích, Telefonica využila textovou i bannerovou reklamu. Ta se zobrazovala na platformách Android, iOS i Windows Mobile.

Uživatelé byli z inzerátu směřováni na mikrostránku optimalizovanou pro mobilní telefony, na které byli seznámeni s nabídkou telefonů, aplikací a mobilního internetu.

Příklady použitých bannerů. Zdroj: prezentace H1.

Příklady použitých bannerů. Zdroj: prezentace H1.

Kampaň v AdMob prokliklo celkem 109 tis. uživatelů a průměrná cena prokliku vycházela na krásných 1,15 Kč.

Zde najdete celou případovou studii, z hlediska mobilního marketingu je důležitý slide číslo 11:

 

Zdroj

Na příští týden pro vás připravujeme podrobnější případovou studii kampaně Vodafonu v Google AdMob.

Označeno v Mobilní aplikace, Mobilní marketing Označeno s: , , , ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

ReklamavTelefonu.cz

Vítejte na prvním českém specializovaném webu o mobilním marketingu. Profesionálům a inzerentům přinášíme informace, rady a zkušenosti z ČR a zahraničí.

Základní mobilní fakta

Články + navíc zprávičky na Twitteru:

Aby vám neutekly další novinky:

RSS zdroj Přidejte si naše články do RSS čtečky, nebo nás sledujte na FB či Twitteru:




Google+